Què cal fer si tinc un sinistre o vull comunicar una incidència de manteniment al meu habitatge gestionat per l'Agència de l'Habitatge de Catalunya? Torna
Si vols comunicar un sinistre (trencament de vidres, mampares de bany, vitroceràmica, marbres i pisa sanitària) del teu habitatge protegit, pots fer-ho sempre indicant la referència de pòlissa 95.689.206- directament per qualsevol d'aquestes vies: Principalment per correu electrònic: agencia.sinistresdiversos@grupogalilea.com, o bé al telèfon 93.414.51.51 En cas d’urgència*, fora d’horari d’oficina , directament al telèfon 93.414.51.51 (s’atendrà com urgència un incendi o fuita d’aigua important) Si vols comunicar un sinistre del teu habitatge gestionat per una Borsa d’Habitatge o Consell Comarcal, pots fer-ho directament per qualsevol d’aquestes vies: En horari d’oficina, a través dels telèfons de la Borsa d’Habitatge o Consell Comarcal on vas signar el contracte de lloguer. En cas d’urgència*, fora d’horari d’oficina, directament al telèfon 93.414.51.51 (s’atendrà com urgència un incendi o fuita d’aigua important) Si per contra, el que vols comunicar és una incidència de manteniment del teu habitatge protegit (problemes elèctrics, problemes amb la instal·lació d'aigua, problemes amb l'escalfador/acumulador), ho has de fer: Per correu electrònic: mantenimentparcgestionat@gencat.cat