L’Agència de l’Habitatge de Catalunya s’ha compromès a fer accessible el seu lloc web de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic (en endavant, Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre).

La present declaració d’accessibilitat s’aplica al web http://agenciahabitatge.gencat.cat.

Més informació

Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre

sobre accessibilitat dels llocs webs i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic

Directiva (UE) 2016/2102 del Parlament Europeu i del Consell, de 26 d'octubre

sobre l’accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils dels organismes del sector públic

Preparació de la present declaració d’accessibilitat

La present declaració va ser preparada el 17 de novembre de 2020.

El mètode utilitzat per preparar la declaració ha estat una autoavaluació portada a terme per l’Agència de l’Habitatge de Catalunya.

Darrera revisió de la declaració: 17 de novembre de 2020.

Situació d'acompliment

Aquest lloc web encara no és parcialment conforme amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre. A continuació s’indiquen els aspectes no conformes.

Sol·licituds d’informació accessible i queixes

Per fer sol·licituds d’informació accessible i queixes (article 12 del Reial Decret 1112/2018) cal accedir al tràmit “Continguts accessibles al web” i seguir la modalitat “Sol·licitar informació accessible o fer una queixa”.

Qualsevol persona física o jurídica pot formular queixes relatives al compliment dels requisits del Reial Decret 1112/2018 i sol·licitar informació relativa a continguts que estiguin exclosos de l’àmbit d’aplicació d’aquesta normativa.

Les sol·licituds i queixes es registren conforme als requisits establerts per la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Procediment d'aplicació

El procediment d’aplicació recollit a l’article 13 del Reial Decret 1112/2018 es pot iniciar al tràmit “Continguts accessibles al web” a través de la modalitat “Reclamar una sol·licitud”.

Si un cop realitzada una sol·licitud d’informació accessible o queixa, aquesta ha estat desestimada, no estàs d’acord amb la decisió adoptada o la resposta no compleix amb els requisits de l’article 12.5 del RD 1112/2018, pots iniciar una reclamació per:

•    conèixer i oposar-te als motius de la desestimació
•    instar a l’adopció de les mesures oportunes en cas de no estar d’acord amb la decisió adoptada
•    exposar les raons per les quals consideres que la resposta no compleix amb els requisits exigits.

També es pot iniciar una reclamació en cas que hagin transcorregut 20 dies hàbils sense haver obtingut cap resposta.

Contingut no accessible

El contingut que es recull a continuació no és accessible pels següents motius:

  • Manca de conformitat amb el Reial Decret 1112/2018, de 7 de setembre: Podrien existir diversos errors d’edició en alguna pàgina web, tant a continguts HTML com a documents finals, publicats amb data posterior al 20 de setembre de 2018. 
  • Càrrega desproporcionada: No aplica.
  • El contingut no entra dins de l’àmbit de la legislació aplicable: podrien existir arxius ofimàtics en PDF o altres formats publicats abans del 20 de setembre de 2018 que no compleixin en la totalitat els requisits d’accessibilitat. 

Observacions i dades de contacte

Es poden realitzar comunicacions sobre requisits d’accessibilitat (article 10.2.a del Reial Decret 1112/2018), a través de la següent bústia de contacte.

Per exemple:

•    Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d’aquest lloc web.
•    Transmetre altres dificultats d’accés al contingut.
•    Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l’accessibilitat del lloc web.

Les comunicacions seran rebudes i traslladades per la Direcció General d’Atenció Ciutadana, del Departament de la Vicepresidència, Economia i Hisenda, com a Unitat Responsable d’Accessibilitat Web en l’àmbit autonòmic.